اجرای طرح نشاط معنوی در جوار 7 امام زاده رامسر

یس اداره اوقاف و امور خیریه از اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی در جوار 7 امام زاده شهرستان رامسر خبر داد.

حجت الاسلام حسین قبادی با اعلام این مطلب در مراسم افتتاحیه طرح تابستانی نشاط معنوی درجوار آستان آقا سید علی علوی بهشت زینبیه افزود:امسال تعدادحدود 400نفر در طرح نشاط معنوی ثبت نام و در کلاسهای قرآنی،فرهنگی،هنری ،ورزشی و برنامه های اردویی شرکت می نمایند.

وی اظهار داشت:مجموع هزینه های در نظر گرفته شده  برای این طرح از محل اعتبارات داخلی 70 میلیون ریال می باشد.

حجت الاسلام قبادی گفت:اجرای طرح نشاط معنوی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده که در سطح کشوری در ۱۲۷۱بقعه متبرکه و در استان مازندران نیز در 108 مکان مذهبی به مدت دو ماه به اجرا در می آید.

وی گفت:اجرای این طرح در جوار امام زادگان در راستای  آن است که امام زادگان ما به قطب فرهنگی تبدیل شوندو جوانان از امکانات موجود بهره مند گردند.

قبادی تصریح نمود:غنی سازی اوقات فراغت با هدف تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی جوانان و سوق دادن آنها به اماکن مذهبی و بقاع متبرکه از جمله اهداف طرح نشاط معنوی می باشد.

وی افزود:باید با برنامه ریزی درست در جهت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان  در جوار امام زادگان با یک آرامش معنوی  در جهت تقویت باورهای دینی و مذهبی و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با آموزه های دینی  و اسلامی گام برداشت.

وی بیان داشت:دشمنان نظام جمهوری اسلامی در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی جوانان ما را هدف قرار داده اندوباید با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و افزایش بصیرت در جوانان با این توطئه ها مقابله نماییم.

بخشدار بخش مرکزی رامسر نیز گفت:جوانان سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی اند.

ابراهیم شیرود عشوریان افزود:امروز به برکت انقلاب اسلامی جوانان ما در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند.

وی گفت:طرح نشاط معنوی از جمله طرح های بسیار ارزشمندی است که توسطاداره اوقاف و امورخیریه به اجرا در می آید و مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

شایان ذکر است در این مراسم تنی چند از روسای ادارات  و اولیای نوجوانان شرکت کننده در طرح  حضور داشتند.

شایان ذکر است طرح نشاط معنوی شهرستان رامسر دربقاع متبرکه آقاسید ابوطالب طالش محله کتالم،آستان مقدس آقا پلاسید و آقا بسمل ساداتشهر، حرم بی بی سکینه رمک،حرم آقاسید محمد لمتر،آستان آقا سید علی علوی،حرم آقامحمد سبز پوش تمل و حرم پیر شیر یازن به اجرا در می آید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد