معارفه فرماندار جدید رامسر

هادی ابراهیمی عصرروز چهارشنبه اول شهریوردر جلسه شورای اداری رامسر درسالن بهشت  هتل رامسر افزود:باید روی مناسبت ها و اعیاد خصوصا در غرب مازندران کارهای بیشتری صورت بگیرد  و کار گروه فرهنگی و اجتماعی با بهره مندی از نظرات نخبگان و فرهیختگان به جدیت هرچه تمام تر دنبال شود.

وی اظهار داشت:سیاست استاندار محترم در راستای سیاست های دولت خدمتگزار است و تا کنون استاندار مازندران 26 سفر شهرستانی و ملاقات مردمی را در مصلی های استان برنامه ریزی و اجرایی نمود ه اند.

وی بیان داشت:هرچقدر مدیران کل در غرب مازندران حضور پیدا نمایند باز هم کم است  زیرا دسترسی مردم این خطه به مدیران اندک است.

وی در بخش دیگری  نیز گفت:باید پاسدار ارزشهاو نظام اسلامی که ثمره خون شهداست باشیم  و منافع نظام برای ما اصل باشد نه منافع حزبی و هرچه قدر به مردم خدمت شود باز هم کم است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:ما همه خدمتگزار مردم هستیم و این دوران هم سریع می گذرد.

قاسم احمدی افزود:اگر می خواهیم مردم ولایتمدار باشند باید آنها را راضی نگه داریم و به آنها تا می توانیم خدمت نماییم.

نماینده معین شهرستانهای تنکابن ،رامسر و عباس آباد در مجلس  شورای اسلامی بیان داشت:مسولیت پذیری همان پاسخگویی است  و مسول باید پاسخگو باشد.

امام جمعه شهرستان رامسر نیز گفت:امروز کسانی که مسولیت می پذیرند باید از آبروی خود برای مردم آبرو بگذارند.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی افزود:اگر مسولی برای مردم آبرو بگذارد خدا برایش آبرو خواهد گذاشت  و اگر تمام دنیا بسیج شوند نمی توانند آبروی این مسول خدمتگزار را ببرند.

وی اظهار داشت:مسولیت خیلی شیرین نیست که دین فروشی نماییم و برای آبادانی دنیای دیگران آخرت خود را تباه نماییم.

وی تصریح نمود:مسولیت آش دهن سوزی نیست و در واقع همان نوکری مردم است .

وی در بخش دیگری خطاب به معاون سیاسی استاندار گفت:بعد مسافت و فاصله ها نباید ما را به فراموشی بسپارداز مدیران کل می خواهیم هر 15 روز یک بار در غرب استان حضور یافته و به مشکلات مردم رسیدگی نمایند. .

وی گفت:رامسر قطب گردشگری است اما هنوز شهرک صنعتی ندارد و این خوشایند شهری که برد جهانی دارد نمی باشد.

فرماندار جدید رامسر نیز گفت:ما همه سرباز ولایتیم و باید در مسیر ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام (ره) گام برداشته و پاسدار خون شهدا باشیم.

رستم زرودی افزود:هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای ارائه کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی است.

وی  در بخش دیگری گفت:خداوند نعمت را بر رامسر تمام کرده و این شهرستان دارای قابلیت های بسیار زیادی در حوزه های مختلف بویژه گردشگری است و دولت نیز پروژه های بزرگی را در رامسر در دست اجرا دارد که باید با همت و تلاش و پیگیری به سرانجام برسد.

غلامرضا خلعتبری معاون فرماندار رامسر که مدت 6 ماه سرپرست فرمانداری رامسر بود نیز گفت:من خود را مدیون شهدا می دانم  و کار ما در قبال جانفشانی های شهدا ناچیز است.

شایان ذکر است  در پایان  حکم فرمانداری شهرستان رامسر که به امضای وزیر کشور رسیده بود از سوی معاون سیاسی استاندار تقدیم رستم زرودی شد و از زحمات 6 ماهه خلعتبری در دوران تصدی سرپرستی فرمانداری رامسر قدر دانی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد