ضرورت مدیریت فرهنگی هماهنگ

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: خبرنگاران بازوان فکری اند و ما مسولان باید قدرت  تحمل و نقد پذیری خود را بالا ببریم.

"محمد شریفی"درنشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه شامگاه روز دوشنبه افزود:اصحاب رسانه  نباید مردم را با نوع  تیترهای خود نگران نمایند بلکه در کنار نقادی، نظرات اصلاحی و پیشنهاد ارایه نمایند.

وی اظهار داشـت:خبرنگاران اگر مشکلی دیدند اول تذکر بدهند ،طبیبی نباشیم که دوا ندهیم بلکه اگر نقدی هم داریم راهکارهم ارائه نماییم.

 

شریفی در بخش دیگری گفت:کارهای فرهنگی و هنری ظریف و حساس بوده و برای پویایی و بالندگی در این عرصه نیازمند مدیریت فرهنگی هماهنگ و واحد می باشیم.

وی گفت:در کارهای فرهنگی نباید خیلی بدنبال آمار و ارئه برنامه های زیاد باشیم بلکه کیفیت کار و توجه به جامعه هدف مهم است.

وی بیان داشت:یکی از مشکلات حوزه فرهنگ و هنر نبود اطلاعات لازم می باشد و تا پایان امسال بانک اطلاعاتی فعالین فرهنگی و هنری شهرستان رامسر تکمیل و نهایی می شود.

 

وی گفت:مساجد به لحاظ کارکردهای عمیق و اثربخشی که  دارند می توانند نقش مهمی درغنای رفتارهای فرهنگی ایفا نمایند و در این راستا تا پایان امسال مجوز تشکیل 20 کانون فرهنگی و هنری مساجد صادر واین  کانونها  بهره مند از تجهیزات ،امکانات و کتب دینی و مذهبی می گردند.

شریفی با بیان آنکه رامسر فاقد مجتمع فرهنگی و هنری است بیاان داشت:با مساعدت فرماندار و امام جمعه و همکاری آموزش و پرورش یک فضای آموزشی به مدت یک سال در اختیار هنرمندان قرار گرفت.

وی در پایان گفت:برگزاری دومین جشنواره نگاهی نو به موسیقی بومی،محلی در دهه فجر،برپایی چهارمین همایش بزرگ هنرمندان رامسر،جشن بزرگ انقلاب،نقاشی خیابانی،جشنواره سراسری نمایش نامه خوانی،جشنواره به استقبال بهار برای دومین سال از مهمترین برنامه های این نهاد تا پایان امسال است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد