برگزاری سومین یادواره شهدای دالخانی و ترور شهرستان رامسر

ساعت 15 امروز  وبا حضورفرمانده سپاه کربلای مازندران، امام جمعه شهرستان ،مسولان ادارات ،نهادها ،خانواده های معظم شهدا و مردم سومین یادواره شهدای دالخانی و تروردر محل شهادت 7تن از شهدای جنگل دالخانی رامسر برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:بعد از انقلاب منافقان و ضد انقلاب 17 هزار نفر از مردم کشور را کشتند  که بیش از 650 نفر از مردم مازندران نیز در در گیری با منافقان به شهادت رسیدند.

سردار سید محمد تقی شاهچراغی با اعلام این مطلب درسومین یادواره شهدای دالخانی و ترور شهرستان رامسر امروز در محل شهادت این شهدا افزود:شهدای ترور، بدست کثیف ترین و شقی ترین انسانها به شهادت رسیدند و این رتبه بالایی است.

وی اظهار داشت:چرااغ شهدا خاموش شدنی نیست و حضور پرشور مردم در چنین یادواره هایی بعد از گذشت 30 سال بیانگر ایستادگی یک ملت است.

وی گفت:به اعتبارپایداری  ملت ایران در طول تاریخ دفاع مقدس و مقابله با منافقین و اتحاد و همبستگی و ولایت پذیری امروز دربدری منافقین سراسر عالم را فراگرفته است.

وی بیان داشت:عزت و امنیت و آسایش امروز ما مرهون خون پاک شهداست.

فرمانده سپاه رامسر نیز گفت:انقلاب اسلامی امروز به برکت خون شهدا در اوج عزت و سربلندی و اقتدار است.

سرهنگ صادق حمیدی افزود:شهدا ما را در برابر تمامی حوادث روزگار بیمه نموده اند و ما باید سرباز واقعی امام زمان (عج)و مقام معظم رهبری و پیروراه امام و شهدا باشیم.

وی تصریح نمود:فرهنگ ایثار و شهادت طلبی باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی گفت:شهدای دالخانی و ترور نمونه بارزی از مظلومیت رزمندگان و جوانان پاک باخته این سرزمین علوی و حسینی است.

وی بیان داشت:7 تن از بهترین عزیزان ما در جنگل دالخانی بدست منافقان کور دل به شهادت رسیدند و ما با یک فاتحه از اینجا می گذشتیم اما حالاسومین یادواره باشکوه را با حضور خیل عظیم شما رهروان شهدا برگزارنمودیم و به همت استاندار محترم مبلغ 50 میلیون تومان برای ساخت یادمان این شهدا تخصیص یافته است.

شایان ذکر است  شهدای جنگل دالخانی در 15 خرداد 1361 بدست منافقان به شهادت رسیدند و شهید زنده جانباز احسان شعبان ایزکی از این فاجعه دلخراش جان سالم بدر برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد