آموزش وپرورش درخشندگی و جایگاه ویژه دارد

امام جمعه رامسر گفت:آموزش و پورش  بر مبنای دین مداری حرکت می کند واقبال عمومی ، درخشندگی و جایگاه ویژه دارد .

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی با اعلام این مطلب امروز درسومین جلسه  شورای آموزش و پرورش در سال 91  افزود : معلمان به خاطر رسالت خطیری که دارند، در بین همه اقشار جلوه گری و احترام ویژه دارند واین جایگاه به همت نیروهای دلسوز ، متعهد ، فداکار و عامل به دست آمده به کونه ایی که امروزه معلمی گل سرسبد همه مشاغل است .

وی بیان داشت : به تعبیر مقام معظم رهبری حتی  نگاه معلم برای دانش آموزان درس است و امروز جامعه ما به آموزش و پرورش احترام ویژه قائل و این نگاه باید حفظ شود .

وی گفت نقش آموزش وپرورش در تحقق دغدغه های مقام معظم رهبری ، در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ملی نقش اساسی است و تمام بیشرفت های نظام جمهوری اسلامی به برکت آموزش و پرورش است .

غلامرضا خلعتبری سرپرست فرمانداری رامسرنیز گفت : شورای آموزش و.پرورش از جایگاه و اهمیت ویژه و منحصر بفردی برخوردار بوده  به گونه ایی  که از مهمترین  شوراهای شهرستان بعد از شورای تامین است که تصمیمات آن موجب تعالی نظام تعلم و تربیت است .

وی گفت : همه باید آموزش و پرورش را درراه تحقق اهداف متعالی آن یاری برسانند .

محمد رسول حیدر پور مدیر اموزش و پرورش رامسر نیز گفت : اکر بخواهیم در طر ح های خود موفق باشیم باید مردم رابا خود و برنامه هخای آموزش و پرورش همراه نماییم. .

وی اظهار داشت سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه و قانون اساسی آموزش و پرورش است و تکلیف همه ی دلسوزان نظام تعلیم و تربیت تحقق این سند ارزشمند است .

وی گفت اجرای نظام آموزشی 3-3-6 و هوشمند سازی مدارس دو ماموریت اصلی مادر سال تحصیلی آتی است.

حیدر پور در پایان گفت در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بر مبنابی فرهنگ اسلامی –ایرانی و به استناد سند تحول بنیادین در سال تحصیلی 92-91در پوشش دانش آموزان تغیراتی حاصل خواهدشد

 به گفته امید پور عسکری کارشناس شورای آموزش و پرورش رامسر،تفکیک جنسیتی دانش آموزان پایه ششم مدارس مختلط،متحد الشکل سازی پوشش و لباس فرم دانش آموزان در مدارس دخترانه و پسرانه،اجرای پروژه مقاوم سازی دبستان 16 کلاتسه مرحوم عبد الوهاب فرید،از اهم مصوبات سومین جلسه شورای آموزش و پرورش بوده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد