سید هادی خازنی ،رییس جدید فرودگاه رامسر

مدیر کل فرودگاههای استان مازندران گفت:امسال برای توسعه باند فرودگاه رامسر که چندی پیش نیز مورد بازدید وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت ، 59 میلیارد تومان اختصاص یافت

مهندس موسی مشا زمینی با اعلام این مطلب در حاشیه بازدید از فرودگاه رامسر و معرفی رییس جدید این فرودگاه در گفتگو با خبرنگار ما افزود:توسعه فرودگاه رامسر هدیه ریاست محترم جمهور به مردم منطقه بوده که تا کنون حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت:باند قبلی فرودگاه رامسر 1480 متر بود که در طرح توسعه به 2700 متر مربع افزایش می یابد.

وی بیان داشت:توسعه ترمینال های جدید و ساختمانهای جانبی از دیگر برنامه های در دست اجرای فرودگاه رامسر است.

وی دربخش دیگری گفت:سالانه قریب 350 هزار نفر در قالب پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاههای استان جابجا می شوند که استان مازندران در پروازهای خارجی رتبه سوم کشوری و در پروازهای داخلی رتبه یازدهم را دارامی باشد.

مهندس موسی مشا زمینی   افزود:مجموع اعتبارات توسعه و تجهییز فرودگاههای استان 15 میلیارد و 600 میلیون تومان است که شامل سالن های ترانزیت،تجهیزات و ساختمان تکنی کال بلاک (برج مراقبت )ساری،سالن مستقبلین پروازهای خارجی و پاویون فرودگاه ساری است.

وی افزود:در حال حاضر هرروز صبح پرواز از ساری به تهران را داریم و افزایش پروازها به مقاصد مشهد،شیراز،بندر عباس،تبریزو زاهدان در دستور کار ما قرار دارد.

شایان ذکر است در مراسمی عصر امروز ضمن تقدیر از تلاشهای 18 ماهه مهندس باقر شریفی اسدی در مسولیت ریاست فرودگاه رامسر مهندس سیدهادی خازنی به عنوان رییس جدید فرودگاه رامسر معرفی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد