خبرنگاران امین مردم اند

سرپرست فرمانداری رامسر گفت:ما به امام و شهدا بدهکاریم و باید در مسیر شهدا گام برداریم چراکه عزت و اقتدار امروز ما مدیون شهدا ورشادت طلبی های  رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

غلامرضا خلعتبری با اعلام این مطلب در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران رامسر، امروز افزود:رسالت شما خبرنگاران بسیار سنگین است و یک خبرنگار دلسوز ،مومن و متعهد امین مردم و نظام است.

وی اظهار داشت:بعد از پیروزی انقلاب خدمات نظام جمهوری اسلامی بسیار زیاد بوده و نقش خبرنگاران نیز در انعکاس این خدمات اثرگذار و آگاهی بخش بوده است.

وی گفت:خبرنگاران باید در مردم ایجاد آرامش و امید نمایند،در واقع خبرنگاران در دل مردم اند و انتظار آن است که انعکاس اخبار موثق  و کارشناسی شده باشد.

وی گفت:مسولان باید ارتباط تنگاتنگی با خبرنگاران داشته باشند و نقش روابط عمومی ها در ایجاداین ارتباط بسیار موثر است.

خلعتبری ضمن اشاره به جایگاه ویژه رامسر گفت:گاهی پرداختن به یک خبر همراه با ظرافت و دلسوزی از سوی خبرنگاران در روند مطلوب امور کمک می نمایند.

ضرورت ارتباط  مسولان  ادارات با خبرنگاران ،حل مشکلات مسکن و بیمه خبرنگاران،ضرورت پیگیری در جهت پرداخت هدیه ریاست جمهوری به خبرنگارانی که تاکنون موفق به دریافت آن نشده اندازجمله خواسته های اصحاب رسانه بوده و مقرر گردید نشست خبرنگاران و مسولان هردو ماه یکبار تشکیل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد